نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

واگذاری پرسپولیس آزمایشی است؟

  • کد خبر: ۲۲۱۴۰۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
واگذاری پرسپولیس آزمایشی است؟
نحوه واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس منطقی به نظر نمی آید.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین خبر در مورد واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس حاکی از آن بوده که فردا فروش این سهام آگهی روزنامه خواهد شد. روز سوم اردیبهشت نیز ۸۱ درصد به فروش خواهد رسید به این شکل که یک کنسرسیوم شامل ۵ بانک این سهام را خواهند خرید.

 در این میان یکی از بانک‌ها ۴۶ درصد را می‌خرد و مابقی بین بانک‌های دیگر تقسیم خواهد شد. این در شرایطی است که گفته می‌شود وزارت ورزش به این شکل واگذری مالکیب باشگاه پرسپولیس چندان موافق نیست. در این میان مدیران این باشگاه هم چنین شکل واگذاری را تصمیمی اشتباه می‌دانند از این جهت که بین بانک‌ها برای تصمیم گیری‌های کلان این باشگاه اختلاف نظر‌های زیادی بوجود خواهد آمد.

با این حال شنیدیم این شکل واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس فقط برای گرفتن مجوز حرفه‌ای است و بعد از این قضیه ممکن است باز هم اتفاقات جدیدی در این باشگاه باشیم. در واقع این شکل واگذاری حالت آزمایشی خواهد داشت و سرنوشت خوبی برای پرسپولیس پیش بینی نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->